نوشته شده توسط : admin

يكي از پرفروش ترين سنگ هاي ساختماني، خريد سنگ مرودشت است. چرا كه اين سنگ يكي از سفيدترين سنگهاي طبيعي بوده و دل هر خريداري را مي برد.

سنگ مرودشت از خانواده سنگهاي طبيعي مرمريت مي باشد و از معادن سپيد سنگ مرودشت در استان فارس استخراج مي شود. اين سنگ زيباي مرمريت بدليل رنگ سفيد و يكدست بودن آن گزينه بسيار مناسبي براي نماي ساختمان مي باشد اما نه همه نماها، بلكه نماي داخلي.

زيرا سنگ مرمريت مرودشت يك سنگ آهكي بوده و به همين دليل از جذب آب بالايي برخوردار است. به همين دليل نميتوان آن را در هر مكاني استفاده كرد. بنابراين از سنگ مرودشت بايد در مكان هايي استفاده كرد كه در معرض آب يا رطوبت نيستند. مانند ديوار هاي داخلي، كفپوش پذيرايي، ديوار راه پله، ديوار پاركينگ مي باشد.

اما شايد ديده يا شنيده باشيد كه از اين سنگ، به عنوان سنگ نما در نماي خارجي هم استفاده مي شود؛ و حال اين سوال برايتان پيش مي آيد كه چطور از مرمريت مرودشت استفاده كرده اند؟

در واقع قبل از روانه اين سنگ ساختماني به بازار براي فروش و خريد سنگ مرودشت، در زمان توليد و فرآوري آن از موادي استفاده مي كنند كه مقاومت سنگ را افزايش مي دهند.

درنتيجه اگر قصد استفاده از مرمريت مرودشت براي نماي خارجي را داريد حتما از فروشنده بپرسيد براي نماي اصلي مناسب است يا نه. اما سنگ مرودشت معمولا بصورت سابيده، چرمي و تيشه اي فرآوري مي شود.

source: قيمت سنگ مرودشت و كاربرد آن



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: قيمت سنگ مرودشت , خريد سنگ مرودشت , انواع سنگ مرودشت , ملت سنگ , سنگ لايم استون مرودشت , قيمت سنگ مرمريت ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سنگ تراورتن از جمله ­ی پر استفاده ترین سنگهای ساختمانی می باشد. بنابراین همه افراد به دنبال خرید سنگ نما ارزان هستند. چرا؟ زیرا این سنگ با انواع شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی هر منطقه سازگار است و مهمتر از آن با همه سلیقه ها هماهنگ و جور است.

در صنعت ساختمان سازی به تمامی وجوه بیرونی یا خارجی ساختمان، نما می گویند. اما اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم باید بگوییم نما شامل فضای داخلی ساختمان هم می باشد. به این دلیل که به همان میزان که نمای بیرونی ساختمان باید جلب توجه کنند باشد، نمای داخلی هم باید لوکس و جذاب باشد.

اما این بدان معنا نیست که هر متریالی که برای نمای بیرونی مناسب است، برای فضای داخلی ساختمان هم ایده آل است. زیرا این دو فضا ویژگی های خاص خود را دارند. پس باید در تعریف سنگ نما تجدید نظر کرد و نمای داخلی را هم در این تعریف قرار داد. به همراه متریال های مناسب برای هر دو نما.

سنگ نما، نمای خارجی ساختمان و سنگ تراورتن سه موضوعی هستند که همیشه با هم عجین هستند. به ویژه برای نمای رومی ساختمان و سنگ نمای رومی. شاید بتوان گفت نمای رومی، تنها نمایی است که تماما از سنگ تراورتن ساخته می شود.

تراورتن سنگی است که بازه رنگی بسیار متنوعی دارد. از رنگهای خاص مانند قرمز و زرد گرفته تا رنگهای رایج در سنگهای ساختمانی مانند سفید و کرم. اما ویژگی های این سنگ هستند که تراورتن را به یکی از پرفروش ترین سنگهای ساختمانی طبیعی تبدیل کرد است. به همین دلیل است خرید در فروش ویژه سنگ نما بهترین انتخاب است.

علاوه بر ویژگی های بالا باید مشخصات زیر را برای سنگ تراورتن و انواع سنگ نما برشمرد:

  • تراکم پایین و وزن کمتر
  • مقاومت بالا
  • چسبندگی بالا
  • دارای تخلخل

لازم به ذکر است سنگ گرانیت و برخی از انواع مرمریت ها مانند کریستال هم قابلیت استفاده در نمای خارجی را دارند.

source: فروش ويژه سنگ نما



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: فروش ویژه سنگ نما , فروش ویژه سنگ تراورتن , خرید سنگ نما , سنگ نما رومی , سنگ نما ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای ساخت پله و راه پله باید از متریالی استفاده کرد که زیبا بوده و باعث صدمه زدن به افراد هم نشود. مانند سنگ هرسین پله. زیرا پله و راه پله علاوه بر راه ارتباطی بین طبقات، به سلامت افراد هم مرتبط می شود. چرا به طور خاص سنگ مرمریت هرسین برای پله؟ زیرا از آزمایش هایی که به منظور استفاده برای پله، بر روی این سنگ انجام شده است، سربلند بیرون آمده است.

سنگ هرسین از نوع سنگهای دگرگون شده بر پایه کربنات کلسیم است و دارای کانی های کلسیت، دولومیت و کریستالها می باشد. بافت و ساختار این کانی ها در اثر فشار و حرارت بالا به یک کلسیت بزرگ و رگه دار تبدیل شده است.

سنگ هرسین پله یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین سنگهای مرمریت ایران است. وجود چند ویژگی مهم در سنگ مرمریت هرسین این سنگ را به عنوان یک برند معروف در گروه بهترین سنگ مرمریت معرفی کرده است. این ویژگی ها و مشخصات عبارتند از:

معیار انتخاب سنگ برای پله را میتوان به دو فاکتور مهم داخل بنا و خارج از بنا تقسیم کرد. جنس سنگ و فراوری های سنگ نسبت به کاربرد در یکی از این دو حالت تغییر میکند. پله در فضاهای داخلی غالبا و اصولا باید زیباتر، ظریف تر با سطحی براق و شفاف باشد.

پله در فضای خارجی باید استقامت در برابر شرایط سخت (چه از لحاظ آب و هوایی و چه از لحاظ کاربری) را داشته باشد و علاوه بر آن مشکل لغزندگی نداشته و اصطکاک سطحی مناسب داشته باشد.

source: سنگ هرسین پله



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: سنگ هرسین پله , سنگ هرسین سفید , قیمت سنگ هرسین , فروش سنگ هرسین , ملت سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 9 / 1400 | نظرات ()